FAQs

1. Pot achizitiona produse Interior Store fara a merge in magazin?

Sigur. Achizitia produselor Interior Store este foarte usoara, fara a fi necesara o vizita la magazin.

Daca produsele dorite se regasesc in magazinul online, putand fi puse in cosul de cumparaturi, acestea pot fi comandate direct pe site-ul companiei.

Daca produsele dorite nu se regasesc in magazinul online, neavand toate informatiile necesare achizitiei online (pret, finisaje, configurare) – comanda poate fi realizata prin transmiterea unui email de comanda/oferta la adresa [email protected]. Emailul trebuie sa includa denumirea produselor dorite, finisajele preferate de Dvs. pentru acestea (gama cromatica, dimensiuni aproximative) ; precum si datele Dvs. de facturare si livrare. Pentru ca dorim intotdeauna sa punem la dispozitie clientilor nostri toate informatiile necesare pentru alegerea potrivita a produselor, inainte de confirmarea comenzii, vom transmite catre Dvs. finisajele / tapiseriile disponibile; precum si toate materialele suport necesare.
Imediat, dupa stabilirea detaliilor comenzii Dvs., echipa noastra de vanzari va transmite catre Dvs. oferta de pret personalizata si formularul de comanda.

2. Cat dureaza livrarea produselor?

Livrarea produselor Interior Store variaza in functie de colectii – intre 2 – 8 saptamani din momentul confirmari comenzii.
Datorita faptului ca intrega noastra gama de produse este realizata personalizat, adaptata spatiului si preferintelor Dvs., in fabricile partenere din Italia, Franta sau Germania; termenul de livrare va fi mentionat, la plasarea comenzii, in formularul de comanda. Termenul maxim de livrare este de 8 saptamani din momentul confirmarii comenzii.

3. Se pot personaliza produsele?

Da. Toate produsele Interior Store pot fi realizate personalizat, in functie de preferintele si necesitatile clientilor nostri. Fiecare produs este disponibil intr-o gama larga de finisaje – culori, tapiserii, etc. Pentru a putea imbunatati experienta Dvs. Interior Store poate trimite catre clientii care nu pot ajunge in magazinul nostru – mostrarele de finisaje disponibile produselor dorite.
De asemenea, pot fi create compozitii personalizate din colectiile dorite. Pentru fiecare compozitie personalizata va fi realizat in prealabil un proiect, de catre echipa noastra de design.

4. Pot comanda doar un singur produs dintr-o colectie?

Sigur. Fiecare piesa este independenta; astfel incat, pot fi comandate doar piesele dorite.

5. Compozitiile de bucatarie sunt standard, sau pot fi personalizate?

Fiecare colectie de bucatarie comercializata de catre compania noastra permite crearea de compozitii personalizate, adaptate spatiului si necesitatilor Dvs. Pentru fiecare bucatarie – Interior Store – va realiza un proiect; astfel incat aceasta sa fie perfect adaptata spatiului ; dar si accesorizata conform cerintelor si necesitatilor Dvs.

6. Din ce materiale este realizat mobilierul?

Fiecare piesa de mobilier este realizata din materiale de calitate superioara. In functie de colectie si stil, materialele utilizate sunt MDF furniruit sau lacuit sau lemn masiv; tapiserii din material textil, piele ecologica sau naturala.

7. Realizeaza cineva masuratorile la fata locului?

Pentru mobilierul configurabil – mobilier de bucatarie, sifoniere si dressing-uri, etc – o echipa Interior Store se va deplasa la locatia Dvs. pentru efectuarea masuratorilor necesare realizarii mobilierului Dvs. personalizat.

Pentru orice alte intrebari nu ezitati sa ne contactati!